jibouille a écrit:J'ai dl le package mais c'était un .exe
T'a déjà acheté le générateur de fréquences pti_gars? Ou toi tu peux faire ça depuis l'asyra peut-être...
Ou est-ce qu'on trouve après les poignées après? Y a des plugs prévus sur n'importe quel générateur de fréquence?
jibouille a écrit:Et j'ai pas bien compris, c'est quoi la différence entre les modèles 5Mhz, 10Mhz, 20Mhz?
Qu'est ce que ça permet de faire en plus?
je t'encourage vivement a fouiner pour le découvrir (envoie leur un mail ça sera surementle plus simple!) et a nous le dire après, ça pourra en aider d'autres (dont moi) sur ce point précis
Spooky2 can also do the impossible – like making a Spooky2–5M (which has a frequency top limit of 5MHz) generate up to 20MHz and beyond.
jibouille a écrit:Mais effectivement je crois que je vais contacter le site qui les vends, ce sera le mieux. En plus ils sont en promos en ce moment, 178$ pour le 20M c'est pas cher :
Dear jibouille,
Thank you very much for your asking and your interest to our Spooky.
I would recommend you to choose Spooky2-5M, it will meet all your requirement.
We also have Spooky accessories together with generator.
For one pcs of Spooky generator, you normally also need one pcs of Spooky Pulse, one pair of Spooky Tube, 2pcs of Spooky Remote V1.1, and one pcs of Spooky boost.
You can directly place the order from the link:
http://www.cleanenergy-mall.com/category.php?id=44
We are now having all models in stock, we will arrange the shipment for you soon after order confirmed.
Looking forward to your reply!
Best regards!
Echo
Hi,
I contact you by mail because your contact form doesn't work on your website, the captcha image don't appear, so it's impossible to sent messages.
So, I would like to know the differences between de 3 spooky2 generators. I thought it was the frequency range who was different, but on the spooky2 website, it says :
"Spooky2 can also do the impossible – like making a Spooky2–5M (which has a frequency top limit of 5MHz) generate up to 20MHz and beyond."
I don't realy understand, what is the point of buying the 20M if the 5M can do the same?
Could you enlight me?
thank you
best regards.
Retourner vers Les meilleurs outils et thérapies énergétiques
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 18 invités